Kauppamme käyttöehdot
Verkkokaupasta tilaaminen
Tilauksen tekeminen verkkokaupassa edellyttää rekisteröitymisen. Tilaajan on ilmoitettava kaupassa pyydetyt tiedot, jotta toimitus voidaan lähettää asiakkaalle. Sähköposti ja puhelintilaukset ilman rekisteröitymistä.
Tilausvahvistus
Tilausvahvistus lähtee verkkokaupasta automaattisesti ostajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista sähköpostisi roskakori. Mikäli asiassa on epäselvyyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme +358 40 730 2436.
Toimitusaika
Klarna maksupalvelun kautta tilatut tuotteet toimitetaan, heti kun suoritus ovat saapunut yhtiön tilille, noin kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilille Nooa Säästöpankki Fi27440 500105 488546 (BIC ITELFIHH). Ennakkomaksetut tuotteet toimitetaan heti kun maksu näkyy tilillä.
Postiennakkotilaukset ja puhelintilaukset lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa.
Mikäli tuotteen toimitus viivästyy, pyrimme ilmoittamaan siitä heti tiedon saatuamme. Kaikki myynnissä olevat tuotteet löytyvät varastosta, poikkeuksena tuotteet toimitusajalla, joka on ilmoitettu tuotetiedoissa.
Hinnat ja arvonlisävero
Hinnat ilmoitetaan euroissa ja ne sisältävät ALV:n 25,5 %.
Myyjä varaa itselleen oikeuden pidättäytyä toimittamasta tuotetta hinnoitteluvirhetapauksessa.
Myyjä varaa oikeuden muuttaa verkkokaupan hinnanmuutoksiin.
Omistusoikeus
Kaikki tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes tuotteet on maksettu kokonaisuudessaan.
Takuu
Vaaoilla, valaisimilla ja muilla elektroniikkalaitteillamme on 1 vuoden takuu, ellei muuta ilmoiteta. Takuu ei koske paristoja.
Takuu on voimassa vain päivättyä takuukorttia vastaan ja koskee valmistus-ja materiaalivirheitä. Takuu alkaa myyntihetkestä.
Takuu ei koske tuotteita, joita on käsitelty käyttöohjeen vastaisesti, pudotettu, kolhittu, naarmutettu tai vaakoja joita on rasitettu kokonaiskapasiteettia painavemmilla esineillä.
Takuun alaisten tuotteiden korjauskulut kustannetaan myyjän toimesta, tuotteen liikkeeseen saapumisesta lähtien.
Tuotteet jotka eivät kuulu takuun piiriin; korjaus-ja toimituskulut veloitetaan asiakkaalta, ennen tuotteen toimitusta / luovutusta.
Emme lunasta jälkivaatimus/postiennakko -lähetyksiä
Kuluttajansuoja
Kaupankäynnissä noudatetaan kuluttajaviraston verkkokauppiaille antamia kaupankäyntiohjeita.
Osapuolten välisiin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan voimassa olevia Suomen lakeja ja asetuksia.
Vahingoittunut lähetys
Mikäli lähetys on rikkoutunut tai pakkaukseltaan vioittunut, siitä on tehtävä heti kirjallinen vahinkoilmoitus rahdin toimittajan kanssa (esim. Posti). Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista.
Ylivoimainen este (Force majeure)
Eurowide.fi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Eurowide.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Eurowide.fi toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.